Повернення товару
Товар, куплений у нашому інтернет-магазині, який не підійшов з якоїсь причини і не був у користуванні, може бути повернений протягом 14 днів з моменту його покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Ми можемо прийняти ваше повернення за умови, що:
1. З моменту покупки минуло не більше 14 днів
2. У вас є накладна
3. Товар не був в експлуатації та не втратив товарного вигляду чи споживчих властивостей
4. Не пошкоджена оригінальна упаковка або ярлики (правильна якість відкриття картонної упаковки не є її приналежністю)
5. Товар не відноситься до переліку товарів, не підлягає поверненню та обміну відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.:
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан гігієни
- парфумерно-косметична продукція, товари в аерозольній упаковці
- дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надуті
- рукавички, рукавиці
- предмети особистої гігієни (бритви, зубні щітки, гребінці, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші товари)
- інструменти для манікюру та педикюру
- тканини, тюлегардинні та мереживні полотна
- білизна постільна
- товари для дітей
- друковані видання (книги, журнали та ін.)
- інші товари, зазначені у повному переліку
Перевірка якості та комплектності товару при прийомі
Перш ніж надіслати вам товар, ми ретельно перевіряємо кожну одиницю на предмет цілісності, браку, пошкоджень та комплектності. Здійснюйте перевірку цілісності упаковки, комплектності та зовнішнього вигляду товару на наявність відколів, подряпин, тріщин, вм’ятин чи інших пошкоджень ДО моменту оплати у присутності співробітника кур’єрської служби. Ваш підпис в акті прийому-передачі означає, що вас повністю влаштовує товарний вигляд та комплектація отриманого товару. На жаль, після підписання вами акта прийому-передачі ми не зможемо прийняти ваші претензії щодо зовнішніх дефектів та некомплектності замовлення.
Повернення товару із прихованим дефектом / браком
Для повернення товару із прихованим дефектом/браком вам потрібно оформити рекламаційний акт. Для правильного оформлення рекламації, будь ласка, зверніться до нашого менеджера за телефоном (097)755-55-71
Обмін товару
Обмін товару
Якщо ви хочете обміняти придбаний товар на інший, ви можете купити потрібний вам товар у нас в інтернет-магазині, а не товар, що підійшов, повернути нам за звичайною процедурою повернення.
- При поверненні товару належної якості, вартість пересилання повернення оплачує клієнт за тарифами кур'єрської служби.
- При поверненні товару з дефектом / браком (рекламаційний випадок) наш магазин бере на себе витрати на пересилання повернення. Для коректного оформлення рекламації, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном (097)755-55-71
Як буде повернено гроші?
Гроші будуть повернуті на ту платіжну картку, дані якої будуть вказані вами у заяві, після отримання та обробки повернення інтернет-магазином.